Svar del 1

Orkar inte svara på frågorna i cam tar så lång tid och nu ser jag failad ut så vi kör så här;

Sofia;
*Vill du färga håret?
*Bästa låten 2012?
*Vill du ha en iphone?
*När kommer du börja tävla med någon ponny i sm?(eller vad det va)
*Du är bäääst!!!
*Snöar det hos dig me? ;)
*Behöver du en radio?(för Iphone,Ipod) haha
*Fux/skäck
*Fux/brun
*Bisquit/Samurai
*vit/svart
*stort hus/litet hus
*5000kr/ponny hihi
*blogga/fb
*tv/datorn
*ha det bääst!<333
kramizz<33
SVAR Elvira;
1.Nja,tror inte jag skulle passa i nån annan! ;)
2.Hehe,lyssnar inte på så mkt musik så ja vet inte! 
3.Jag skulle aldrig tacka nej!4.Wata?! ;) hahaha!
5.Dsm!!<3
6.Jaa!:@ j**** skiit! :(
7.Nää ;)
8.Fux.
9.Brun tror ja! ;) eller nää fux! okej svaret;fux!
10.Svååårt men jag tror Bissie! sry sammy! men jag älskar han mkt endå!<333
11.Vit!
12.Litet (stort=läskigt:S)
13.Ponny!
14.Fb ;) hahaha
15.Datorn!
Kram!<3


Nåt!
1.Sööt blogg!
2.Vilka husdjur har du?
3.När fyller du år?
4.Bästavän?
5.Snyggaste killen i klassen? ;D
6.Gör du nåt annat än rider?
7.Hur ofta är du i stallet?
1.Hehe tackar!
2.En liten hamster Jojo!
3.Jag fyller år om exakt en månad (9 maj)
4.Sofia!<3 (ssofiaas.blogg.se)
5.Ehh..:P
6.Nopp!
7.Blir väl mellan 4-6 dagar kankse? ;)


Anonym
1.Har du kille?
2.Hur länge har du ridit?
3.Vilken kändis skulle du vilja vara? (häst)
4.Din idol? (häst)
5.Hur hög är Bisquit i manken?
6.Vart infrån hyr ni bsiquit?
1.Nee!
2.Går in på mitt 6:e år! :D
3.Anatar att du menar hästkänids isf Malin Baryard kankse!
4.Har ingen idol men jag gillar Roffe,Malin,Jan,John Witakher! osv..
5.Bisquit är  146/147 Cm i mankhöjd
6.Stjörtjärnans Ridläger..sois.se! :D



Tack för alla frågor..del 2 kmr imorgon! :D frågestunde är forfarande öppen för er som missat!



Mina älsklings bäbisar!<3

Kommentarer
Postat av: mysan

glöm aldrig att du är du och de är en underbar människa! ♥

2012-04-09 @ 20:13:29
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Julia & Cissi

Kika gärna in vår novellblogg om One Direction, och kommentera gärna vad du tycker om du har lust. Du får ursäkta oss om du inte gillar reklam som denna! Kramar från oss! :)

2012-04-10 @ 01:43:19
URL: http://iwantonedirection.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Fin fina hästar är dom dina? :D

2012-04-10 @ 20:31:08

Skriv din åsikt här:

Namn:
Jag har dåligt minne?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0